فوتبال / اتومبیل/ سرگرمی
فوتبال / اتومبیل/ سرگرمی
Farshid sport

mail-calasic12

با یکی دیگر از آموزشهای کاربردی اینترنت در خدمت شما هستم . دیروز یکی از کاربران سایت در یک پیغام خصوصی از من سوال کرده بودند که نحوه بازگرداندن محیط کاربری ایمیل به نسخه قدیمی به چه صورتی می باشد . خوب چند ماهی هست که یاهو نسخه ایمیل را بروز رسانی کرده است و نسخه جدید به نظر من خیلی بهتر می باشد نسبت به نسخه کلاسیک ولی این ویژگی دارای مزایا و معایبی می باشد که قصد ندارم در این بخش به آن بپردازم . کاربرانی که از  اینترنت دایال آپ استفاده می کنند معمولا با نسخه قدیمی ایمیل راحت بوده اند و کمی دسترسی آنها بدلیل سرعت بیشتر نسخه کلاسیک یاهو بهتر بوده است . با توجه به توضیحات اشاره شده ، در این بخش آموزش برگرداندن نسخه کلاسیک یاهو میل را برای شما عزیزان آماده کرده ام . امیدوارم از این مطلب لذت ببرید .

برای انجام اینکار ابتدا باید جاوا اسکریپت که یک قابلیت در مرورگرها می باشد را برای چند دقیقه غیر فعال کنیم .محل قرار گیری تنظیمات جاوا اسکریپت در مرورگرها به طور یکسان نمی باشد . پس با من همراه باشید تا بسته به مرورگری که از آن استفاده می کنید ، این قابلیت را غیر فعال کنیم . 

نکته مهم : دقت داشته باشید این آموزش برای ورژن قبلیه یاهو بوده و در ورژن جدید کاربرد ندارد . روش در ورژن جدید به شکل زیر می باشد . بعد از لاگین کردن بالای صفحه وب میل شخصی شما سمت راست  کنار گزینه Sign out یک لیست باز شو قرار داره که به صورت پیش فرض بر روی گزینهProfile تنظیم شده است . گزینه Properties را از لیست کشویی انتخاب و بر روی کلید Go کلیک کنید . وارد صفحه تنظیمات یاهو می شوید . سمت چپ یک سری گزینه وجود دارد که مربوط به تنظیمات یاهو میل شما می باشد . گزینه Mail Account را انتخاب کنید . بعد از انتخاب  گزینه های مورد نظر در قسمت روبروی Mail Account نمایش داده می شود  . 2 گزینه پایین تنظیمات نمایش داده شده وجود دارد . اول Full featured (recommended) - View photo slideshows, drag and drop attachments, personalize your theme, and more که نسخه جدید و کامل یاهو می باشد . گزینه دوم برای برگرداندن میل یاهو به نسخه Basic دقت کنید که تمام مراحل مثل آموزش زیر می باشد فقط روش تغییر کرده .

1. غیر فعال کردن جاوا اسکریپت در فایر فاکس یا موزیلا : از نوار ابزار بالای صفحه بر روی منوی Tools کلیک کرده و گزینه Option را انتخاب کنید . ویزارد تنظیمات فعال می شود . در تب Content باید تیک گزینه Enable JavaScript را برداشته و بر روی Ok کلیک کنیم .

 

mail-calasic1

mail-calasic2

2. غیر فعال کردن جاوا اسکریپت در کروم : بر روی آچار فرانسه یا همان کلید Option نوار ابزار کروم کلیک کنید و از لیست باز شده گزینه Option را انتخاب نمایید . در ویزارد تنظیمات 3 تب را مشاهده می کنید . بر روی تب Under the Hood کلیک کرده و برروی کلید Content settings کلیک کنید . یک صفحه دیگر باز می شود . همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید در سمت چپ یک سری پیوند وجود دارد . گزینه JavaScript را انتخاب کنید و تیک گزینه Do not allow any site to run JavaScript را بزنید .

mail-calasic3 mail-calasic4

mail-calasic5

mail-calasic6

3. غیر فعال کردن جاوا اسکریپت در اینترنت اکسپلورر : مرورگر را باز کرده و از منوی نوار ابزار بالای صفحه بر روی Tools و در مرحله بعدی Internet Options کلیک کنید . ویزارد تنظیمات باز می شود . بر روی تب Security کلیک کرده و پایین صفحه همانند تصویر زیر بر روی کلید Custome level کلیک نمایید . تنظیمات مربوط به جاوا اسکریپت در این قسمت نمایش داده می شود . برای غری فعال کردن آن با اسکرول ماوس صفحه را به سمت پایین بلغزانید و در قسمت Scripting  گزینه Active Scripting را بر روی Disable تنظیم کنید .

mail-calasic7

mail-calasic8

mail-calasic9

مراحل ابتدایی را پشت سر گذاشتیم . حالا باید وارد yahoomail شده و اطلاعات حساب کاربریمان را وارد کنیم .

mail-calasic10

4. همانطور که مشاهده می کنید با پیغام غیر فعال بودن جاوا اسکریپت روبرو شدیم . خوب هدف ما هم همین قسمت بوده است . 2 گزینه برای انتخاب در این صفحه وجود دارد . Go to a previous version of yahoo! Mail : با انتخاب این گزینه فقط برای یکبار تا زمانیکه جاوا اسکریپت را فعال نکرده باشید می توانید از نسخه قدیمی یاهو میل استفاده کنید . Return to a previous version of Yahoo ! Mail : در صورتیکه می خواهید برای همیشه از نسخه قدیمی استفاده کنید این گزینه را انتخاب نمایید من گزینه اول را انتخاب میکنم تا برای مدت محدود از نسخه قدیمی یا هو میل استفاده نمایم . بعد از انجام مراحل ذکر شده مجددا جاوا اسکریپت را فعال کنید

mail-calasic11

mail-calasic12


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط فرشید میرزایی